سعید عبد ولی با ناداوری مغلوب قهرمان المپیك پكن از فرانسه شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، در این مسابقه كه بعدازظهر امروز (سه شنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن برگزار شد، 'سعید عبد ولی' در دو وقت پی در پی و با نتایج صفر بر 3 و یك بر صفر مغلوب 'استیو گینو' قهرمان بازی های المپیك 2008 پكن از فرانسه شد.

در وقت نخست این كشتی وقتی سعید عبد ولی در قانون 'كلینچ' در خاك اجباری كشتی گیر فرانسوی نشسته بود، داوران به اشتباه 3 نمره به استیو گینو دادند در حالی كه او نتوانست فن بارانداز را روی حریف ایرانی خود اجرا كند.

سرمربی فرانسوی اعتقاد داشت كه عبد ولی در دفاع روی بارانداز استیو گینو، به خطا از پای خود استفاده كرده است در حالیكه عبد ولی از پای خود استفاده نكرد.

در وقت دوم، وقتی كه كشتی گیر فرانسوی در خاك اجباری كشتی گیر كشورمان نشسته بود، عبد ولی برای اجرای فن بارانداز اقدام به خطا كرد و یك امتیاز به استیو گینو داده شد.

كشتی گیر وزن 66 كیلوگرم تیم فرانسه، در مرحله نیمه نهایی رو در روی برنده كشتی 'كیم هیون وو' از كره جنوبی و 'وادگاراس ونسكایتیس' از لیتوانی قرار می گیرد.

در صورت صعود كشتی گیر كشور فرانسه به دیدار نهایی، 'سعید عبدولی' كار خود را برای رسیدن به مدال برنز در گروه شانس مجدد پیگیری می كند و در غیر این صورت حذف می شود.

عبد ولی كه در دور نخست رقابت های وزن 66 كیلوگرم كشتی فرنگی بازی های المپیك لندن با قرعه استراحت روبرو شده بود، دور دوم به مصاف 'آتكان یوكسل' از تركیه رفت و این كشتی گیر را در دو وقت پی در پی و با نتایج یك بر صفر و 2 بر صفر مغلوب كرد و به دور سوم راه یافت.

كشتی گیر فرانسوی در دور دوم توانست 'جیسس ریواس' از ونزوئلا را شكست دهد.

سعید عبد ولی از ایران، منوچهر تسخادایا از گرجستان، كیم هیون وو از كره جنوبی، پدرو ایساك مولنس از كوبا، فرانك استابلر از آلمان، جاستین لستر از آمریكا، دارخان بایاخ متوف از قزاقستان، تسوتومو فوجی مورا از ژاپن، محمد سریر از الجزایر، الگورابی اشرف از مصر، اورلاندو هویكان از گینه، جیسس ریواس از ونزوئلا، استیو گینو از فرانسه، ادگاراس ونسكایتیس از لیتوانی، تاماش لورینچ از مجارستان، پاسكال استریبل از سوییس، الكساندر ماكسیموویچ از صربستان، آتكان یوكسل از تركیه و هوانس واردرسیان از ارمنستان، كشتی گیران وزن 66 كیلوگرم كشتی فرنگی حاضر در بازی المپیك 2012 لندن هستند.

مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن كه از بعدازظهر روز یكشنبه با رقابت های دو وزن 55 و 74 كیلوگرم آغاز شد و روز دوشنبه در وزن های 60، 84 و 120 كیلوگرم ادامه یافت،

امشب (سه شنبه) با برگزاری رقابت های دو وزن 66 و 96 كیلوگرم به پایان می رسد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: بهار , مرخصی , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 2000
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: